»Javni prevoz je še vedno nekonkurenčen, zato so prebivalci ruralnih in suburbanih naselij večinoma obsojeni na avtomobile. To se kaže prav v teh dneh.«
»Ker gre za okoljski davek, bi smeli pričakovati, da bodo ta denar raje uporabili za razvoj v Sloveniji izrazito podhranjenega javnega prevoza, ne pa da se spodbuja nakupovanje novih avtomobilov.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Cilj je spodbujanje uporabe javnega prevoza in omogočiti zlasti družinam oziroma skupinam z otroki, da lahko potujejo na izlete ali počitnice ugodneje kot z osebnim avtomobilom.«
»Izhodišče tega komentarja je, da imamo problematično dostopnost, da imamo slabo razvit javni potniški promet, kar vpliva na dostopnost tega dela prebivalstva, ki ne more uporabljati osebnega avtomobila, in posledično, da potrebujemo drugačen pogled na prometno politiko.«
»Gre za več kot 30 linij, ki jih organiziramo lokalne skupnosti, razvojne agencije, turizmi, tako da lahko mirno rečem, da je, ob upoštevanju dejstva, da je nekaj tudi javnega prevoza, človek v Julijskih Alpah brez lastnega avtomobila popolnoma mobilen.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju